REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY do 24.12.2014 r.
I. Warunki ogólne
- Właścicielem sklepu internetowego www.visonopticexpress jest firma:P.H.U. Optilus z siedzibą w Sosnowcu.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Osoba składająca zamówienie w sklepie internetowym sklep.optilus.pl jednocześnie potwierdza, że przed złożeniem zamówienia dokonała/dokonał badań wzroku w salonie optycznym/okulistycznym, a parametry soczewki wpisane w trakcie składania zamówienia są zgodne z wynikami tych badan i nie będzie wnosiła do firmy żadnych roszczeń dotyczących ich złego dopasowania
- Regulamin może zostać zmieniony w każdym czasie. Zmienione zapisy Regulaminu są wiążące od momentu ich opublikowania na witrynie. Korzystający zobowiązani są systematycznie przeglądać treść Regulaminu.
- Warunkiem korzystania z witryny internetowej jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i zaakceptowanie jego postanowień.
II. Zakup , Dostawa i wysyłka
- Towar, którym dysponujemy w magazynie wysyłany jest do 1-4 dni roboczych po złożeniu zamówienia (z wyjątkiem świąt, sobót i niedziel).W przypadku zamówienia soczewek torycznych, progresywnych, soczewek o mocach dodatnich i o niestandardowej krzywiźnie czas oczekiwania na przesyłkę zależy od czasu dostawy towaru przez producenta. Okres ten może wynosić od 1 do 21dni.
- Informacja o kosztach dostawy i sposobach płatności umieszczone są na stronie Sklepu. Wybór dostępnych sposobów dostawy i płatności, z uwzględnieniem kosztów z nimi związanych, jest dokonywany we właściwym polu formularza zamówienia (w sklepie internetowym).
- Do każdego zakupu dołączany jest paragon fiskalny lub na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT
- Wszystkie ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT
- Złożenie zamówienia jest zawarciem tzw. „umowy na odległość” do której odnoszą się wszystkie prawa i obowiązki umowy cywilnoprawnej z zastrzeżeniem przypadków określonych w zdaniu następnym. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, w szczególności co do kompletności lub prawidłowości danych zawartych w zamówieniu, zamiaru wywiązania się z zobowiązań nakładanych przez umowę lub zgodności zamiaru wykorzystania towaru z jego przeznaczeniem lub warunkami używania. Sprzedawca może uzależnić realizację zamówienia od uzyskania potwierdzenia zamówienia lub przedpłaty.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów wynikających z błędnego naliczenia ceny przez system komputerowy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do Anulowania i Odrzucenia zamówienia jeżeli zamówienie jest niezgodne ze stanem faktycznym magazynu czyli przekracza stan magazynowy oraz ilość jaka jest dostępna do sprzedaży.
- W przypadku zamówienia soczewek torycznych lub progresywnych Sprzedawca może zażądać wpłaty zaliczki w wysokości 50% wartości towaru.
- Wysyłki nadajemy Poczta Polska i Kurierem w dni robocze tj. od Poniedziałku do Piątku.
- Większość przesyłek nadajemy do 4 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie. Termin ten jest DEKLAROWANY a nie GWARANTOWANY.
- Dla zamówień specjalnych tj. soczewki toryczne. progresywne, nie standardowa krzywizna, moce plusowe i wysokie minusy czas realizacji może ulec wydłużeniu dla terminu DEKLAROWANEGO od 4 - 15 dni roboczych.
- UWAGA ! Terminy doręczeń są deklarowane ( nie gwarantowane ) przez Pocztę Polska i Kuriera ( soboty, niedziele i święta nie wliczają się do dni roboczych ).
- UWAGA ! W pierwszej kolejności są realizowane zamówienia po przedpłacie na konto.
III. Zasady bezpiecznego użytkowania wyrobów
medycznych
- Towary znajdujące się w sklepie internetowym www.visionopticexpress.pl są wyrobami medycznymi i powinny być używane ze szczególnym uwzględnieniem wskazówek zawartych w instrukcjach używania jak również zgodnie z zaleceniami specjalistów.
- Zamawiający (użytkownik) oświadcza, ze:
- rodzaj i parametry zamówionych soczewek kontaktowych zostały dobrane przez lekarza okulistę indywidualnie do potrzeb użytkownika soczewek,
- w badaniu okulistycznym nie stwierdzono indywidualnych przeciwwskazań do używania zamówionych soczewek kontaktowych,
- użytkownikowi znane są prawidłowe zasady użytkowania soczewek kontaktowych, sposób nakładania, zdejmowania, pielęgnacji soczewek i potrafi wykonywać tą czynności samodzielnie,
- został poinstruowany przez lekarza okulistę o sposobie postępowania w przypadku stwierdzenia objawów niepożądanych związanych z używaniem soczewek kontaktowych i zobowiązuje się stosować do tych zaleceń,
- zobowiązuje się do stosowania soczewek kontaktowych według zaleceń lekarza okulisty, ze szczególnym uwzględnieniem zalecanego trybu i czasu noszenia soczewek, systematycznej wymiany soczewek, terminów wizyt kontrolnych oraz zachowania zasad higieny przy używaniu soczewek.
- Soczewki należy używać po konsultacji ze specjalista(okulista), źle dopasowanie soczewek może skutkować nieprawidłowym widzeniem, a nawet trwałym pogorszeniem i uszkodzeniem wzroku.
- Nie ponosimy Odpowiedzialności za złe dopasowanie soczewek i używanie ich Nie zgodnie z instrukcją.
- Osoba dokonująca zakupu POTWIERDZA, że dokonała BADANIA WZROKU w zakresie Doboru Soczewek Kontaktowych, a Parametry zostały zalecone przez Lekarza Specjalistę w zakresie Kontaktologii.
IV. Reklamacje i zwroty
- Nierozpakowany towar Kupujący może zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni od daty jego otrzymania. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym i bez utraty jego wartości handlowej. Do zwrotu towaru należy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów, zawierające numer konta, na które maja być przesłane pieniądze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towarów zwroty nie będą rozpatrywane. Kupujący jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki w trakcie transportu do firmy P.H.U. Optilus. Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.
- Firma P.H.U. Optilus nie przyjmuje zwrotu soczewek, wykonywanych specjalnie na zamówienie Klienta są to soczewki toryczne , astygmatyczne i progresywnych .
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Kupujący jest zobowiązany do spisania specjalnego protokołu uszkodzenia przesyłki w obecności pracownika Poczty Polskiej lub kuriera . Firma P.H.U. Optilus nie odpowiada za przesyłki uszkodzone z winy przewoźnika
- Firma P.H.U. Optilus nie odbiera przesyłek wysyłanych przez Klientów za pobraniem.
V. Zaufane Opinie
<script type="text/javascript"><!--
ceneo_client_email = 'pełny adres e-mail klienta';
ceneo_order_id = '123SK-23';
ceneo_shop_product_ids = '#234#w475xk#5402#';
//-->
</script>
<script type="text/javascript" src="https://ssl.ceneo.pl/transactions/track/v2/script.js?accountGuid=8bd5c9b0-332b-4123-ac82-11d8741812a1"></script>
VI. Zwrot towarów prosimy kierować na
adres:
Salon
Optyczny
Vision Optic Express
ul. Grota Roweckiego
63
41 - 200 Sosnowiec
DZIĘKUJEMY I ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW